Аналіз критеріїв рівня знань, умінь і навичок дошкільників молодшої, середніх та старших груп за І семестр 2018 року

Аналізуючи розвиток дітей молодшої групи по всім розділам підраховано такі показники:

Високий рівень: 3 дітей із 25 дітей (12%)

Середній рівень: 16 дітей (64%)

Достатній рівень: 2 дітей (8%)

Початковий рівень: 4 дітей (16%)

Отже, з усіх розділів, найважчим видався пізнавальний і мовленнєвий розвиток. Вихователям Качур М.В. та Каменца А.І. слід звернути увагу на ці розділи, потрібно попрацювати з дітьми, щоб покращити результати дошкільників.

Аналізуючи розвиток дітей середніх груп підраховано такі показники:

Високий рівень: 17 дітей із 44 дітей (38,6%)

Середній рівень: 19 дітей (43,2%)

Достатній рівень: 6 дітей (13,7%)

Початковий рівень: 2 дітей (4,5%)

Вихователям середніх груп Мелеш О.О., Федак Е.Я., Чорнак Г.М. та Колесник Л.Б. слід продумати як організовувати життєдіяльність з усіх розділів програми, щоб покращити результати дошкільників.

Результати вказують на доопрацювання питань з даних розділів.

В цілому показники в середній групі дають можливість наданню позитивних оцінок.

В старших групах де працюють вихователі Дідик С.М., Басюк Л.В., Куруц М.Д. та Гогна Н.В., підраховано такі показники:

Високий рівень: 26 дітей із 56 дітей (46,5%)

Середній рівень: 18 дітей (32,1%)

Достатній рівень:11 дітей (19,6%)

Початковий рівень: 1 дитина (1,8 %)

Так, найскладнішими питаннями виявились пов’язані з вимовою всіх звуків. Рекомендації ( консультації для батьків по розвитку мовлення, звернення до логопеда перед школою, індивідуальна робота). Звуковий аналіз слів на середньому рівні, розуміння синонімів, антонімів, спілкування з дорослими та розповідь про себе потребує уваги вихователів. ЛМР дається малятам трохи легше, як мовленнєва компетентність. Тож виходячи з цих аналізів знань за І сем. вихователі старалися дати діткам ті необхідні знання які малята мають засвоїти за Програмою «Українське дошкілля» .

Аналіз критеріїв рівня знань, умінь і навичок дошкільників молодших, середньої та старших груп за

ІІ сем. травень 2018 року.

Аналізуючи розвиток дітей молодших груп по всім розділам підраховано такі показники:

Високий рівень: 12 дітей із 41 дітей (29,3%)

Середній рівень: 24 дітей (58,6%)

Достатній рівень: 4 дітей(9,7%)

Початковий рівень: 1 дитина (2,4%)

Отже, з усіх розділів, найважчим видався пізнавальний і мовленнєвий розвиток. Вихователям Федак Е.Я. та Мелеш О.О. і Чорнак Г.М. та Колесник Л.Б. слід звернути увагу на ці розділи, потрібно попрацювати з дітьми, щоб покращити результати дошкільників.

Аналізуючи розвиток дітей середної групи підраховано такі показники:

Високий рівень:12 дітей із 29дітей (41,4%)

Середній рівень: 9 дітей (31%)

Достатній рівень: 8 дітей (27,6%)

Початковий рівень: 0

Вихователям середньої групи Куруц М.Д. та Гогна Н.В. слід продумати як організовувати життєдіяльність з ЛМР та Соціально-морального,щоб покращити результати дошкільників.

Результати вказують на доопрацювання таких питань:- звернути увагу на знання цифр і чисел, класифікація, орієнтування в просторі та часі.

В цілому показники в середній групі дають можливість наданню позитивних оцінок.

В старших групах де працюють вихователі Дідик С.М., Басюк Л.В., Костюкова Т.В. та Мацола І.В., підраховано такі показники:

Високий рівень: 26 дітей із 66 дітей (39,4%)

Середній рівень: 33 дітей (50%)

Достатній рівень:5 дітей (7,6%)

Початковий рівень: 2 дітей (3 %)

Так, найскладнішими питаннями виявились пов’язані з вимовою всіх звуків. Рекомендації ( консультації для батьків по розвитку мовлення, звернення до логопеда перед школою, індивідуальна робота). Звуковий аналіз слів на середньому рівні, розуміння синонімів, антонімів, спілкування з дорослими та розповідь про себе потребує уваги вихователів. ЛМР дається малятам трохи легше, як мовленнєва компетентність. Тож в ІІ сем. вихователі приклали трохи зусиль і гарно підготувати старших дошкільників до школи за Програмою «Українське дошкілля» .

Аналіз критеріїв рівня знань, умінь і навичок дошкільників молодших, середньої та старших груп за l сем. грудень 2017 року.

Аналізуючи розвиток дітей молодших груп по всім розділам підраховано такі показники:

Високий рівень: 9 дітей із 43 дітей (20,9%)

Середній рівень: 25 дітей (58,2%)

Достатній рівень: 9 дітей (20,9%)

Початковий рівень: 0

Отже, з усіх розділів, найважчим видався пізнавальний і мовленнєвий розвиток. Вихователям Семакіна Н.Ф. та Мелеш О.О. і Чорнак Г.М. та Колесник Л.Б. слід звернути увагу на ці розділи, щоб покращити результати дошкільників.

Аналізуючи розвиток дітей середної групи підраховано такі показники:

Високий рівень:11 дітей із 29 дітей (38%)

Середній рівень: 15 дітей (48%)

Достатній рівень: 3 дітей (14%)

Початковий рівень: 0

Вихователю середньої групи Куруц М.Д. слід продумати як організовувати життєдіяльність з ЛМР та Соціально-морального, щоб покращити результати дошкільників.

Результати вказують на доопрацювання таких питань:- звернути увагу на знання цифр і чисел, класифікація, геометричні тіла, орієнтування в просторі та часі.

В цілому показники в середній групі дають можливість наданню позитивних оцінок.

В старших групах де працюють вихователі Дідик С.М., Басюк Л.В., Костюкова Т.В. та Мацола І.В., підраховано такі показники:

Високий рівень: 26 дітей із 67 дітей (38,8%)

Середній рівень: 37 дітей (55,2%)

Достатній рівень:2 дітей (3%)

Початковий рівень: 2 дітей (3 %)

Так, найскладнішими питаннями виявились пов’язані з вимовою всіх звуків. Рекомендації ( консультації для батьків по розвитку мовлення, звернення до логопеда перед школою, індивідуальна робота). Звуковий аналіз слів на середньому рівні, розуміння синонімів, антонімів, спілкування з дорослими та розповідь про себе потребує уваги вихователів. ЛМР дається майже так само, як і мовленнєва компетентність. Тож в 2 сем. ще прикласти трохи зусиль і гарно готувати старших дошкільників до школи за Програмою «Українське дошкілля» .

Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi