• Ви знаходитесь тут:

  • НОВИНИ
  • СТОРІНКА ЗАВІДУВАЧА

Результат пошуку зображень за запитом "графік роботи"

директора ЗДО

Понеділок - П'ятниця

Робочі години - 8.00 - 17.00

Перерва - 13.00 - 14.00

Субота, неділя, свята - вихідні дні

Результат пошуку зображень за запитом "графік роботи в садочку"

Графік прийому громадян

директором ЗДО

Вівторок - 9.00 - 12.00

Четвер - 14.00 - 17.00

Директор

Рубіш Любов Іванівна

Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем дошкільного закладу?" Відповідь проста - не просто, тому що одна особа поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник дошкільного закладу, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей.

Директор ЗДО - взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.

Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ЗДО, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач дошкільного закладу маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу.

Компетентність керівника ЗДО є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.

/Files/images/nova/young_librarian_stamp_a_ha (1).gif

Професійне кредо: «Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито, якщо на десятиліття – саджай дерево, якщо на віки – виховуй дітей».

Директор контролює:

- роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної);

- виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству;

- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;

- якість знань, умінь і навичок дітей;

- виконання рішень педагогічної ради;

- збереження обладнання і посібників;

- ведення документації вихователями, адміністрацією;

- організацію та здійснення роботи з батьками;

- фінансово-господарчу діяльність;

- роботу вихователів.

ДИРЕКТОР РАДИТЬ :

Закон етики дошкільного працівника:

1.Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до іншої людини, постарайтесь поставити себе на місце тієї людини.

2.Не нав’язуйте своїх думок і смаків іншим.

3.Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження.

4.Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег.

5.Ніколи ні з ким не з’ясовуйте відносин у присутності сторонніх осіб.

6.Не ставте колег у незручне становище при сторонніх, зробіть вигляд, що не помітили їхніх промахів.

7.Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей.

8.Будьте толерантними за будь – яких обставин.

9.У будь – якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати розумне оптимальне рішення для врегулювання конфлікту.

10.Вчіться мати тверду життєву позицію з будь – якого питання, грамотно, культурно її відстоювати.

11.У будь – якій життєвій ситуації пам’ятайте: Ви – педагог, з Вас беруть приклад інші.

12.Пам’ятайте золоте правило етики: ставтесь до людей так, як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас.

і

/Files/images/nova/96574fe4c78866e34cdd6955cb4b20f6.gif( 0312) 64 - 10 - 37

Кiлькiсть переглядiв: 382

Коментарi