• Ви знаходитесь тут:

  • НОВИНИ
  • МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА

/Files/images/_DSC_1111_.jpg

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ

БАСЮК ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА

Освіта: середня спеціальна, вища.
Назва закладу, рік закінчення: Новобузьке педагогічне училище, 1992 р., Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, 1997 р.
Спеціальність: «Дошкільне виховання».
Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, вихователь дітей дошкільного віку.
Працює в ЗДО: з 01 серпня 1992 р., в ЗДО №28 – з 2016 р.
Педагогічний стаж: 21 рік.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Педагогічне звання: «старший вихователь».
Педагогічне кредо: «Кожен вчинок – особистий приклад. Кожне слово – повага. Кожен погляд – любов та турбота».
Проблемне питання: «Сучасні підходи до організації роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників».
Державні та відомчі нагороди: Грамота управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації від 2008 р. Грамота управління освіти Ужгородської міської ради від 2005 р. Подяка Закарпатського обласного управління з фізичного виховання та спорту МОН України від 09.09.2010 р. Диплом управління освіти Ужгородської міської ради за перемогу в освітянській премії «Педагогічне сяйво» в номінації «Педагогічна толерантність», 2013 р.


РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 28 ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ

План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.


Методична робота ведеться у слідуючих напрямках:

· створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;

· знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;

· підвищення професійної компетентності вихователів;

· вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.


Основні завдання та пріоритетні напрямки діяльності закладу дошкільної освіти №28

на 2019-2020 навчальний рік

1. Створення належних умов для отримання дітьми якісної дошкільної освіти через активне залучення дошкільників до різних видів діяльності: ігрової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, предметно-практичної, образотворчої, музичної, рухової, театралізованої тощо.

2. Продовжувати забезпечувати результативність та якість праці педагогів, направленої на реалізацію програмових завдань, застосування інноваційних методів та особистісно орієнтованого, гуманістичного, компетентнісного, інтегрованого підходів у всіх видах діяльності дітей.

3. Сприяти розвитку пізнавальної активності та екологічної свідомості шляхом залучення дошкільників до пошуково-дослідницької діяльності та експериментування.

4. Залучати до партнерської взаємодії членів родини з педагогічним колективом у проведенні туристичних походів, екскурсій, свят, розваг.


Методична проблема у 2019/2020 н. р.
– формування потреби педагогів в інноваційній діяльності, підвищення фахової компетентності педагогів щодо психолого-педагогічного проектування освітньо-виховної роботи з дошкільниками.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 831

Коментарi