• Ви знаходитесь тут:

  • НОВИНИ
  • МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА

/Files/images/kalinka.png

/Files/images/_DSC_1111_.jpg

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ

БАСЮК ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА

Освіта: середня спеціальна, вища.
Назва закладу, рік закінчення: Новобузьке педагогічне училище, 1992 р., Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, 1997 р.
Спеціальність: «Дошкільне виховання».
Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, вихователь дітей дошкільного віку.
Працює в ЗДО: з 01 серпня 1992 р., в ЗДО №28 – з 2016 р.
Педагогічний стаж: 21 рік.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Педагогічне звання: «старший вихователь».
Педагогічне кредо: «Кожен вчинок – особистий приклад. Кожне слово – повага. Кожен погляд – любов та турбота».
Проблемне питання: «Сучасні підходи до організації роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників».
Державні та відомчі нагороди: Грамота управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації від 2008 р. Грамота управління освіти Ужгородської міської ради від 2005 р. Подяка Закарпатського обласного управління з фізичного виховання та спорту МОН України від 09.09.2010 р. Диплом управління освіти Ужгородської міської ради за перемогу в освітянській премії «Педагогічне сяйво» в номінації «Педагогічна толерантність», 2013 р.


2019 - 2020 навчальний рік

Як організувати методичну роботу в дитсадку віддалено

Про організацію та проведення у 2020 році моніторингового дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS

Наказ МОН № 1561 від 12.12.2019 року

Методичні рекомендації, розробки заходів з відзначення пам'ятних дат

Лист № 1/9-766 від 12.12.2019 Міністерства освіти і науки України «Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками»

Лист № 1/9-765 від 12.12.2019 Міністерства освіти і науки України «Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти»

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 16.08.2019 № 1/9-523 "ПРО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ У 2019/2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ"

Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”

Методичні рекомендації МОН України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 навчальному році

Лист МОН №1/9-498 від 05.08.19 року Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»

Лист МОН № 1/9-365 від 10.06.19 року "Перелік навчальної літератури, програм рекомендованих МОН України для використання у закладах дошкільної освіти" (https://goo.gl/17YmaJ)

2018 - 2019 навчальний рік

Лист МОН України від 14.02.2019 № 1/11-1491 "Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти"

Лист Міністерства освіти і науки України від 28.02.2018 №1/9-126

«Про методичні рекомендації, присвячені державним символом та атрибутами України»

Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти

Лист МОН № 1/9-691 від 13.11.18 року

МОН УкраїниМОН України від 02.10.2018 № 1047 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами"

Перелік авчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2018/2019 навчальному році.

Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-501

Лист № 1/9-386 від 13.06.2018 року

«Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році»

Інструктивно-методичні рекомендації

щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти

2017 - 2018 навчальний рік

Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти (Наказ МОН № 372 від 16.04.2018 року)

Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання
для закладів дошкільної освіти
Наказ МОН № 1633 від 19.12.2017 року

Наказ МОН України від 22.01.2016 № 46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку» /A1/np1/nmo-46.pdf

РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 28 ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ

План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.


Методична робота ведеться у слідуючих напрямках:

· створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;

· знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;

· підвищення професійної компетентності вихователів;

· вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.


Основні завдання та пріоритетні напрямки діяльності закладу дошкільної освіти №28

на 2019-2020 навчальний рік

1. Створення належних умов для отримання дітьми якісної дошкільної освіти через активне залучення дошкільників до різних видів діяльності: ігрової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, предметно-практичної, образотворчої, музичної, рухової, театралізованої тощо.

2. Продовжувати забезпечувати результативність та якість праці педагогів, направленої на реалізацію програмових завдань, застосування інноваційних методів та особистісно орієнтованого, гуманістичного, компетентнісного, інтегрованого підходів у всіх видах діяльності дітей.

3. Сприяти розвитку пізнавальної активності та екологічної свідомості шляхом залучення дошкільників до пошуково-дослідницької діяльності та експериментування.

4. Залучати до партнерської взаємодії членів родини з педагогічним колективом у проведенні туристичних походів, екскурсій, свят, розваг.


Методична проблема у 2019/2020 н. р.
– формування потреби педагогів в інноваційній діяльності, підвищення фахової компетентності педагогів щодо психолого-педагогічного проектування освітньо-виховної роботи з дошкільниками.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 888

Коментарi